سئو فنی چیست؟

سئو فنی چیست؟

تاریخ : چهارشنبه 26 شهریور 1399 زمان : 11:18 | بازدید : 47
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

 

اکنون که محتوای ارزشمندی را در زمینه تحقیقات جامع کلمات کلیدی طراحی کرده اید ، اطمینان حاصل کنید که نه تنها توسط انسان قابل خواندن است ، بلکه توسط موتورهای جستجو نیز قابل خواندن است!

 

شما نیازی به درک فنی عمیق از این مفاهیم ندارید ، اما مهم است که درک کنید این دارایی های فنی چه کاری انجام می دهند تا بتوانید هوشمندانه درباره آنها با توسعه دهندگان صحبت کنید. صحبت کردن با زبان برنامه نویسان مهم است زیرا احتمالاً برای انجام برخی از بهینه سازی های خود به آنها نیاز خواهید داشت. اگر نمی توانند درخواست شما را درک کنند یا اهمیت آن را می بینند بعید است آنها سالات شما را اولویت بندی کنند. وقتی اعتبار و اعتماد خود را با ابزارهای خود تثبیت کردید ، می توانید نوار قرمز را که معمولاً مانع از انجام کارهای اساسی می شود ، از بین ببرید.

 

معنی این کلمه چیست؟

با دستیابی به واژه نامه SEO مطمئن شوید که برای مقابله با همه ایده های جدید در این فصل آماده هستید!

 

به تعاریف فصل 5 مراجعه کنید

سئوکارها برای موثر بودن به پشتیبانی بین تیمی نیاز دارند

داشتن یک رابطه سالم با برنامه نویسان خود بسیار حیاتی است تا بتوانید با موفقیت از چالش های SEO از هر دو طرف عبور کنید. منتظر نمانید تا یک مسئله فنی باعث ایجاد یک پیامد منفی در SEO شود. در عوض ، با هدف اجتناب از مسائل به طور کامل ، برای مرحله برنامه ریزی نیروها را متحد کنید. اگر این کار را نکنید ، بعداً می تواند برای شما وقت و هزینه داشته باشد.

 

فراتر از پشتیبانی گروهی ، اگر بخواهید از ساختاری صفحات وب خود برای انسان و خزنده اطمینان حاصل کنید ، درک بهینه سازی فنی برای SEO بسیار ضروری است. برای این منظور ، این فصل را به سه بخش تقسیم کرده ایم:

 

نحوه کار وب سایت ها

موتورهای جستجو چگونه وب سایت ها را درک می کنند

نحوه تعامل کاربران با وب سایت ها

از آنجا که ساختار فنی یک سایت می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد آن بگذارد ، درک این اصول برای همه افراد بسیار مهم است. همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که این قسمت از راهنما را با برنامه نویسان ، نویسندگان محتوا و طراحان خود به اشتراک بگذارید تا همه طرف های درگیر در ساخت سایت در یک صفحه باشند.

 

 

نحوه کار وب سایت ها

اگر بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهینه سازی یک وب سایت برای جستجو است ، سئوکاران حداقل به درک اساسی از چیزی که بهینه می کنند نیاز دارند!

 

در زیر ، به طور خلاصه سفر وب سایت از خرید نام دامنه تا وضعیت کامل ارائه شده در یک مرورگر را بیان می کنیم. یکی از م componentلفه های مهم سفر وب سایت ، مسیر رندر حیاتی است که فرآیند تبدیل کد مرورگر وب به صفحه قابل مشاهده است.

 

دانستن این موضوع در مورد وب سایت ها به دلایل مهم برای سئوکاران بسیار مهم است:

 

مراحل انجام این روند مونتاژ صفحه وب می تواند بر زمان بارگذاری صفحه تأثیر بگذارد و سرعت نه تنها برای نگه داشتن کاربران در سایت شما مهم است ، بلکه یکی از فاکتورهای رتبه بندی Google است.

Google منابع خاصی مانند JavaScript را با "پاس دوم" ارائه می دهد. Google ابتدا به صفحه بدون جاوا اسکریپت نگاه می کند ، سپس چند روز تا چند هفته بعد ، JavaScript را ارائه می دهد ، به این معنی که عناصر مهم در جستجوگرها که با استفاده از JavaScript به صفحه اضافه می شوند ، نمایه نمی شوند.

تصور کنید که روند بارگیری وب سایت رفت و آمد شما برای کار است. شما در خانه آماده می شوید ، وسایل خود را جمع می کنید تا به دفتر بیاورید و سپس سریعترین مسیر را از خانه خود به محل کار خود طی می کنید. احمقانه است که فقط یکی از کفش های خود را بپوشید ، مسیر طولانی تری را برای کار خود طی کنید ، وسایل خود را در دفتر بیاندازید ، سپس بلافاصله به خانه برگردید تا کفش دیگر خود را تهیه کنید ، درست است؟ این به نوعی همان کاری است که وب سایت های ناکارآمد انجام می دهند. این فصل به شما می آموزد که چگونه تشخیص دهید که وب سایت شما در چه شرایطی ناکارآمد است ، چه کاری برای ساده سازی می توانید انجام دهید و همچنین نتایج مثبت در رتبه بندی و تجربه کاربری شما که می تواند ناشی از آن ساده سازی باشد.

 

قبل از دسترسی به وب سایت ، باید راه اندازی شود!

نام دامنه خریداری شده است. نام دامنه هایی مانند moz.com از ثبت نام دامنه مانند GoDaddy یا HostGator خریداری می شوند. این ثبت کنندگان فقط سازمان هایی هستند که رزرو نام دامنه را مدیریت می کنند.

نام دامنه به آدرس IP پیوند داده شده است. اینترنت بدون کمک سرورهای نام دامنه (DNS) نام هایی مانند "moz.com" را به عنوان آدرس وب سایت درک نمی کند. اینترنت از یک سری اعداد به نام آدرس پروتکل اینترنت (IP) استفاده می کند (به عنوان مثال: 127.0.0.1) ، اما ما می خواهیم از نام هایی مانند moz.com استفاده کنیم زیرا یادآوری آنها برای انسان راحت تر است. برای پیوند دادن این اسامی قابل خواندن توسط انسان با اعداد قابل خواندن توسط ماشین باید از DNS استفاده کنیم.

نحوه دسترسی یک وب سایت از سرور به مرورگر دیگر

دامنه درخواست کاربر اکنون که این نام از طریق DNS به آدرس IP پیوند داده شده است ، افراد می توانند با تایپ مستقیم نام دامنه در مرورگر خود یا کلیک کردن روی پیوند به وب سایت ، از یک وب سایت درخواست کنند.

مرورگر درخواست می کند. این درخواست برای یک صفحه وب باعث می شود تا مرورگر درخواست تبدیل DNS را برای تبدیل نام دامنه به آدرس IP خود ایجاد کند. سپس مرورگر برای کدی که صفحه وب شما با آن ساخته شده است مانند HTML ، CSS و JavaScript از سرور درخواست می کند.

سرور منابعی را ارسال می کند. هنگامی که سرور درخواست وب سایت را دریافت کرد ، پرونده های وب سایت را برای جمع آوری در مرورگر جستجوگر ارسال می کند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش